Aku dan Kenangan di bulan Ogos 2008…

Dah lama aku tidak mengemaskini blog aku ni. Posting aku yang terakhir ialah pada 11.08.2008 yang lalu. Padahal, aku banyak terlibat dalam pelbagai perkara setiap hari dalam hidup ini. Bulan Ogos yang lalu, aku boleh dikatakan tergolong dalam berita besar di Malaysia walaupun wajah dan cerita aku tidak terpampang di dada-dada akhbar. Hahahaha…

Salah satu peristiwa yang aku terlibat secara langsung ialah pada 16.08.2008 di mana, aku telah meyertai konvoi AIC ke penamaan calon pilihanraya kecil P44 Permatang Pauh. Umum telah mengetahui bahawa Ketua Umum Parti KeADILan Rakyat (PKR), Datuk Seri Anwar Ibrahim telah berjaya memenangi kerusi Parlimen tersebut dengan majoriti sebanyak 15,571 undi.

Jika ingin diceritakan semuanya di dalam blog ini, memang kisahnya akan menjadi panjang berjela. Cukuplah setakat itu sahaja. Biarlah semua kenangan indah itu menjadi memori peribadi diri aku sendiri.🙂

Tinggalkan Jawapan

